Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Proza
(3)
Programy komputerowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
nieokreślona
(3)
Placówka
Krauszów
(1)
Rogoźnik
(2)
Pyzówka
(5)
Autor
Deutsch Stacia
(2)
Deutsch Stacia. Dziewczyny Kodują
(2)
Garliński Wiktor
(2)
Rosłan Katarzyna
(2)
Wainewright Max
(2)
Bednarek Krzysztof
(1)
Dickins Rosie
(1)
Essinger James (1957- )
(1)
Kietzman Krzysztof
(1)
Nielsen Shaw
(1)
Vorderman Carol
(1)
Wiejak Urszula
(1)
Wołk-Łaniewski Jerzy (1986- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
0-5 lat
(5)
Dzieci
(5)
9-13 lat
(2)
Młodzież
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(862)
Miłość
(776)
Przyjaźń
(762)
Powieść amerykańska
(710)
Rodzina
(680)
Programowanie (informatyka)
(-)
Relacje międzyludzkie
(490)
Zwierzęta
(445)
Powieść polska
(430)
Opowiadanie dziecięce polskie
(391)
II wojna światowa (1939-1945)
(361)
Powieść młodzieżowa polska
(348)
Tajemnica
(347)
Rodzeństwo
(301)
Powieść angielska
(272)
Uczucia
(248)
Historia
(235)
Sekrety rodzinne
(231)
Dzieci
(230)
Śledztwo i dochodzenie
(229)
Nastolatki
(210)
Psy
(209)
Magia
(206)
Dziewczęta
(203)
Ludzie a zwierzęta
(200)
Boże Narodzenie
(195)
Małżeństwo
(192)
Trudne sytuacje życiowe
(190)
Poezja dziecięca polska
(189)
Podróże
(187)
Język polski
(184)
Życie codzienne
(176)
Literatura polska
(173)
Wybory życiowe
(164)
Zabójstwo
(154)
Walka dobra ze złem
(153)
Wakacje
(151)
Władcy
(151)
Powieść młodzieżowa angielska
(148)
Uczniowie
(144)
Relacja romantyczna
(143)
Koty
(138)
Matki i córki
(135)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(129)
Poezja polska
(125)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(124)
Powieść dziecięca polska
(119)
Żydzi
(119)
Święci i błogosławieni
(116)
Katolicyzm
(114)
Opieka nad zwierzętami
(111)
Duchowieństwo katolickie
(108)
Chłopcy
(107)
Arystokracja
(101)
Marzenia
(98)
Policjanci
(97)
Samotność
(95)
Stworzenia fantastyczne
(95)
Wojsko
(95)
Wiara
(93)
Pisarze
(92)
Dziadkowie i wnuki
(91)
Literatura
(90)
Pomaganie
(90)
Duchowość katolicka
(89)
Chrześcijaństwo
(88)
Zakochanie
(86)
Zabawa
(85)
Osoby zaginione
(84)
Pisarze polscy
(84)
Lekarze
(83)
Wychowanie w rodzinie
(83)
Przyroda
(80)
Polacy za granicą
(78)
Poszukiwania zaginionych
(78)
Szlachta
(78)
Wsie
(78)
Górale
(77)
Śmierć
(77)
Dinozaury
(74)
Etnografia
(74)
Prywatni detektywi
(74)
Przygody
(74)
Samochody
(73)
Dojrzewanie
(72)
Ojcowie i córki
(72)
Zamki i pałace
(71)
Uprowadzenie
(69)
Przedszkolaki
(67)
Duchy
(66)
Geografia
(66)
Kłamstwo
(66)
Obyczaje i zwyczaje
(66)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(65)
Władza
(64)
Las
(63)
Alpinizm
(62)
Matki i synowie
(62)
Opowiadanie polskie
(62)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(61)
Dziennikarze
(59)
Temat: czas
2001-
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Wydawnictwa popularne
(5)
Powieść
(2)
Powieść biograficzna
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Historia
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Dziewczyny Kodują ; Część 1)
Tytuł oryginału: Girls who code. The friendship code.
Dziewczyny kodują – wyjątkowy projekt, łączący non-fiction z fabułą, naukę programowania z dobrą zabawą, tekst z zabawnymi rysunkami i – komputery z dziewczynami. To opowieść o dziewczynkach, które połączył wspólny projekt – stworzenia aplikacji, dzięki czemu zostają najlepszymi przyjaciółkami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Rogoźnik
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 82-93/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dziewczyny Kodują ; Część 2)
Tytuł oryginału: Girls who code. Team BFF: raceto the finish!
Kolejna książka z serii "Dziewczyny kodują"! Idealna dla fanów szalonych przygód, dobrej zabawy, gier logicznych i programowania – nowa książka bestsellerowej autorki Stacii Deutsch, napisana we współpracy z organizacją Girls Who Code! To jest najlepszy czas dla Sophii i jej klubu! Oczywiście pracują nad nowymi projektami kodowania, ale przy okazji nie brak im czasu na plotki, ciasteczka i totalnie szalone pomysły. Właśnie planują udział w swoim pierwszym hakatonie – maratonie projektowania, czyli całym dniu spędzonym w gronie koderów wyłącznie na kodowaniu. Zatem: chyba już czas wykonać następny krok w tej grze! Pomysłodawczyni serii: Reshma Saujani, amerykańska prawnik i polityk, założycielka organizacji Girls Who Code mówi, że chciałaby, aby następną generacją Marka Zuckerberga i Jacka Dorseysa były kobiety. Dotąd jej fundacja zmotywowała do kodowania ponad 40 000 dziewczyn w Ameryce, a jej celem jest zainspirowanie każdej kolejnej czytelniczki. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Rogoźnik
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 82-93/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Książka z Okienkami)
Tytuł oryginału: Lift-the-flap. Computers and coding.
Opis wg okładki.
Otwórz okienka, a przekonasz się, jakie tajemnice skrywa wnętrze komputera. W prosty, przystępny sposób zapoznasz się z podstawowymi podzespołami komputera i dowiesz się, że o jego działaniu decydują rozmaite języki programowania. Przekonaj się, co robią programiści. Napisz prostą aplikację Poznaj najważniejsze daty. Zajrzyj do wnętrza komputera. Dowiedz się, jak myśli komputer.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pyzówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 007/I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Ada's algorithm : how Lord Byron's daughter Ada Lovelace launched the digital age through the poetry of numbers.
Na okładce: Pierwszy program komputerowy napisała kobieta! Niezwykła biografia Ady Lovelace.
Gdyby dwa wieki temu pomysł Ady Lovelace został uznany za genialne odkrycie, a nie szaleńczy wymysł kobiety, era komputerów mogłaby się rozpocząć już wtedy. W XIX-wiecznej Anglii, w cieniu skandalu wokół kazirodczego związku lorda Byrona, rozwija się niebywały talent jego córki. W czasach, w których przywilej edukacji nie przysługuje kobietom, nikt się nie spodziewa, że odkrycie Ady może zmienić świat. Napisany przez nią algorytm to nic innego jak pierwszy program komputerowy. Dlaczego nie zyskał wówczas zasłużonego rozgłosu? Czy przyjaźń Ady Lovelace i Charlesa Babbage’a, u boku którego rozwija swoje zainteresowania, zostanie wystawiona na próbę? Książka „Algorytm Ady” to inspirująca historia nieprzeciętnie inteligentnej i ambitnej kobiety, która musi się zmierzyć ze światem nauki zdominowanym przez mężczyzn. [https://www.znak.com.pl/ksiazka/algorytm-ady-james-essinger-163789, dostęp 28.08.2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Krauszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie - jakie to proste! : dla dzieci / [Carol Vorderman ; tłumaczenie Krzysztof Bednarek]. - Wydanie 1, (dodruk). - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2015. - 224 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Tytuł oryginału: Computer coding for kids.
Pasjonują cię gry komputerowe i animacje? Chcesz się nauczyć pisać własne programy komputerowe? Książka, wprowadzi dzieci w fascynujący świat programowania komputerowego. Innowacyjne, graficzne podejście do tematu łączy kolorowe ilustracje ze szczegółowymi instrukcjami, dzięki czemu nauka podstaw programowania jest prosta i sprawia radość początkującym. Ten niecodzienny przewodnik w praktycznych ćwiczeniach przedstawia podstawy dwóch języków programowania: Scratch i Python. Za ich pomocą dzieci stworzą własne gry i animacje, ucząc się przez zabawę. Z książką nawet najbardziej skomplikowane tematy stają się łatwe i przystępne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pyzówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 007/I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Zawiera: podstawy programowania w Logo i Scratchu, rozwiązywanie problemów, zapisywanie poleceń w postaci kodu.
Tytuł oryginału: How to code: A step-by-step. Guide to computer coding. Book 1.
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Pierwsza książka z serii wprowadza czytelnika krok po kroku w podstawowe pojęcia związane z programowaniem. Naucz się pisać polecenia w kodzie, debugować kod, rozwiązywać najczęstsze problemy i używać algorytmów. Część 1 jest przeznaczona dla początkujących, dzieci w wieku powyżej 5 lat mogą z niej korzystać z pomocą rodziców lub nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pyzówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 007/I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Zawiera: pętle i powtórzenia, wyjaśnienie zmiennych, tworzenie gier i programów w Logo i Scratchu.
Tytuł oryginału: How to code: A step-by-step. Guide to computer coding. Book 2.
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Druga część serii jest rozwinięciem podstaw programowania i krok po kroku wprowadza pojęcia pętli i zmiennych. Naucz się korzystać z Logo i twórz programy oraz gry w Scratchu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pyzówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 007/I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie dla najmłodszych / Urszula Wiejak. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2019. - 174 strony : ilustracje klolorowe, 24 cm.
Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Została opracowana na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych przez Akademię Komputerową Komputrilo podczas przedszkolnych warsztatów programowania. [okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pyzówka
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 007/I/N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej